Event manažer / Obchodní zástupce

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do nejrychleji rostoucí eventové agentury na Moravě!

Kdo jsme?

Jsme moderní eventová agentura zaměřující se na vytváření nezapomenutelných událostí pro naše klienty a návštěvníky našich vlastních eventů. Sázíme na inovativní kreativní i technický přístup ke každé události, a hledáme k nám do týmu nového kolegu/yni , který/á nám pomůže s obsahovou přípravou klientských nebo našich vlastních akcí.

Náplň práce:

  • Organizace a realizace firemních akci, eventů, koncertů.

  • Zpracování poptávek a cenových nabídek pro naše klienty v CRM systému.

  • Komunikace s klienty, partnery a dodavateli.

  • Koordinace logistiky akcí (personál, materiál, technika, catering).

  • Koordinace malého teamu lidí.

  • Přítomnost na akcích (koordinace na místě).

  • Asistence při zpracování prezentací, case studies, eventových harmonogramů atd.

  • Aktivní získávání nových prostorů pro realizaci privátních eventů #CPP.

  • Rešerše, vyhledávání nových dodavatelů.

  • Pomoc s vymýšlením kreativních řešení našich projektů a událostí.

  • Spolupráce s týmem marketingu a event managementu při strategie marketingových kampaní.

Požadujeme:

  • Zájem o eventy a kulturní akce.

  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.

  • Nutná časová flexibilita.

  • Výborné komunikační schopnosti.

  • Dobrá znalost práce na PC (MS office, sociální sítě).

  • Kreativní přístup a schopnost přinášet nové nápady a inspirace.

  • Schopnost pracovat v “live” prostředí např. na eventu + dodržovat časové termíny.

  • Komunikativní znalost českého a anglického jazyka.

  • Řidičský průkaz skupiny B

  • Zkušenosti s produkcí eventů jsou vítány, ale nejsou nutností, hlavní je entuziasmus, chuť učit se novým věcem a pozitivní přístup k řešení problémů.

Nabízíme:

  • Práce na zajímavých projektech v dynamickém prostředí.

  • Možnost kreativní seberealizace v rámci dynamického a inovativního prostředí.

  • Práci v týmu mladých talentovaných profesionálů s vášní pro eventy.

  • Flexibilní pracovní dobu a přátelskou pracovní atmosféru. U nás se od 7:00 nepracuje! 

  • Možnost Home Office až 2 dny v týdnu.

  • Konkurenceschopné finanční ohodnocení a možnost profesního růstu.

  • Firemní automobil i k osobnímu užití.

  • ​​Firemní notebook a telefon.

Čím nás překvapíš:

  • Zájmem o marketing a eventy

  • Práce s moderními technologiemi jako je AI

Jsi kreativní jedinec s vášní pro eventy a chceš se připojit k našemu týmu? Stačí, abys nám vyplnil/a pár věcí o sobě níže a my se ti rádi ozveme!

Jestli máš životopis tak sem s ním! (když ne, tak se nic neděje)